Služba za finansije, trezor i zajedničke poslove
Radno vrijeme službe
07:00 - 15:30
Pomoćnik načelnika: Ermina Hrnčić dipl.ecc.
Telefon: +387 37 689 344
e-mail: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
U okviru Općinske službe za finansije, trezor i zajedničke poslove djeluju tri ( 3 ) unutrašnje organizacione jedinice:
- Odsjek za budžet, Telefon/Fax: +387 37 684 383 / 037 686 507 / e-mail: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
Šef odsjeka: trenutno nepopunjeno
- Odsjek za finansije i trezor, Telefon: +387 37 684 018 / e-mail: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
Šef odsjeka: trenutno nepopunjeno
- Odsjek za zajedničke poslove i javne nabavke
Šef odsjeka: Višnja Jolić
Telefon/Fax: +387 37 681 532
Telefon +387 37 689 127
e-mail: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. / Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. / Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
Opis poslova i zadataka:
U službi za financije, trezor i zajedničke poslove obavljaju se poslovi upravnog rješavanja, računovodstveno-materijalni, informaciono-dukumentacioni, normativno-pravni, studijsko-analitički, stručno-operativno, administrativno-tehnički, operativno-tehnički i pomoćni poslovi, koji se odnose na:
a) provođenje utvrđene politike, izvršavanje i praćenje zakona, drugih propisa i općih akata iz oblasti financija i javnih nabavki,
b) izrada nacrta i prijedloga propisa i drugih akata koje donosi Općinsko vijeće i Općinski načelnik, nomotehnička obarda tih propisa, davanja mišljenja, prijedloga i sugestija kod izrade propisa i drugih akata, koje donose drugi nadležni organi,
c) vođenje prvostepenog upravnog postupka o pitanjima iz nadležnosti Službe,
d) izrada analiza, izvještaja i informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala o izvršavanju budžeta i iz oblasti financija,
e) uspostavljanje, vođenje i ažuriranje propisanih evidencija i registra iz djelokruga rada Službe,
d) izrada analiza, izvještaja i informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala o ivrzšavanju budžeta i iz oblasti finansija,
e) uspostavljanje, vođenje i ažuriranje propisanih evidencija i registra iz djelokruga rada Službe,
f) izdavanje uvjerenja o činjenicama o kojima se vode islužbene evidencije i uvjerenja o činjenicama o kojima se ne vode službene evidencije,
g) učešće u procesima strateškog planiranja, realizaciji strategije i planova implementacije, posebno kad je riječ o pripremi i realizaciji projekata i programa koji su u skladu sa planom implementacije, uključeni u godišnji plan rada Službe, te praćenja realizacije dodijeljenih projekata/programa,
h) izrada prednacrta, nacrta i prijedloga budžeta i rebalansa budžeta,
i) izrada za Općinsko vijeće, Općinskog načelnika i općinske službe odluka, zaključaka i naredbi vezanih za isplatu i ili preraspodjelu budžetskih sredstava,
j) plaćanja i prenos sredstava sa transakcijskog računa,
k) praćenje i izvještavanje nadležnih organa i službi o ostvarenim prihodima i rashodima po vrstama i korisnicima,
l) sistematično i ažurno evidentira sve budžetske transakcije u okviru prihoda i izdataka u glavnoj i pomoćnim knjigama trezora,
m) knjiži sve financijske dokumente u glavnoj i pomoćnim knjigama trezora, te vodi i druge evidencije iz oblasti računovodstva, platnog prometa i blagajničkog poslovanja u trezoru,
n) popunjava obrasce periodičnih i godišnjih obračuna i priprema podatke za iradu budžeta uz pomoć trezora,
o) obavljaju poslovi vezani za provođenje postupka javnih nabavki u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama,
p) praćenje realizacije ugovora o nabavci,
r) obavljanje računovodstvenih-materijalnih poslova za mjesne zajednice,
s) obavljanje trezorske poslove svih budžetskih korisnika,
t) sistematično i ažurno evidentira sve budžetske transakcije u okviru prihoda i izdataka u glavnoj i pomoćnim knjigama,
v) knjiži sve financijske dokumente u glavnoj i pomoćnim knjigama, te vodi i druge evidencije iz oblasti računovodstva, platnog prometa i blagajničkog poslovanja,
z) blagovremeno vrši zaključna knjiženja po periodičnim i završnom računu,
aa) popunjava obrasce periodičnih i godišnjih obračuna i priprema podatke za izradu budžeta,
bb) hronološki arhivira i čuva računovodstvenu dokumentaciju,
cc) vrši obračun plata, ostalih primanja, obustava, poreza i doprinosa,
dd) obavlja poslove fakturisanja i likvidature,
ee) razvoj i održavanje informacionog sistema,
ff) obavljaju se stručno - operativni poslovi pomoćne djelatnosti (poslovi telefoniste, poslovi snimatelja, organizacija i prevoz putničkim motornim vozilima za službene potrebe, održavanje i servisiranje službenih vozila, tekuće i investiciono održavanje objekta čistoće u radnim i drugim prostorima Općine, portirski poslovi, zaštita objekta, imovine i lica, i dr. poslovi pomoćne djelatnosti).
gg) izrada sigurnosne procjene i stanja zaštite objekta,
hh) provjera i snimanje stanja objekata i okoline objekta,
ii) planiranje i predlaganje nabavke potrebnih sredstava, opreme za potrebe unutrašnje zaštite,
jj) ostvarivanje saradnje sa pravnim i fizičkim licima, udruženjima i nevladinim organizacijama iz djelokruga rade Službe,
kk) vršenje drugih upravnih i stručnih poslova propisanih zakonom i drugim propisima.
- Klikova: 7683