Radno vrijeme službe

07:00 - 15:30

Izvještaj o radu

2016

Pomoćnik načelnika: Edisa Kumalić dipl.prav.

Telefon: +387 37 682 389

e-mail:

Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.

Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.

Odsjek za urbanizam, prostorno uređenje i građenje

Odsjek za poslovno – stambene poslove i javne površine

Služba za urbanizam, prostorno uređenje, građenje i poslovno-stambene poslove)

(1) U Službi za urbanizam, prostorno uređenje, građenje i poslovno-stambene poslove obavljaju se poslovi upravnog rješavanja, normativno-pravni, studijsko analitički, stručno-operativni, administrativno-tehnički, operativno-tehnički poslovi, koji se odnose na:

  • provođenje utvrđene politike, izvršavanje i praćenje zakona, drugih propisa i općih akata iz oblasti prostornog uređenja, građenja i poslovno-stambene oblasti,
  • izrada nacrta i prijedloga propisa i drugih akata koje donosi Općinsko vijeće i Općinski načelnik, nomotehnička obrada tih propisa, davanje mišljenja, prijedloga i sugestija kod izrade propisa i drugih akata, koje donose drugi nadležni organi,
  • vođenje prvostepenog upravnog postupka o pitanjima iz nadležnosti Službe u domenu izdavanja urbanističke saglasnosti, odobrenja za građenje, upotrebne dozvole, rješavanje u upravnim stvarima iz poslovno-stambene oblasti,
  • izrada analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala za Općinsko vijeće i Općinskog načelnika,
  • prikupljnje i vršenje statističke obrade podataka o poslovima iz oblasti za koje je osnovana,
  • uspostavljanje, vođenje i ažuriranje propisanih evidencija iz djelokruga rada Službe,
  • izdavanje uvjerenja o činjenicama o kojima se vode službene evidencije i uvjerenja o činjenicama o kojima se ne vode službene evidencije,
  • učešće u procesima strateškog planiranja, realizaciji strategije i planova implementacije,
    posebno kad je riječ o pripremi i realizaciji projekata i programa koji su u skladu sa planom implementacije, uključeni u godišnji plan rada službe, te praćenje realizacije dodijeljenih projekata/programa,
  • predlaže izradu i provodi procedure usvajanja prostorno-planskih dokumenata,  
  • vršenje stručnih poslova u pripremi i provođenju planskih akata (prostorni plan, urbanistički plan, regulacioni planovi, urbanistički projekti i planovi parcelacije),
  • vršenje analitičkog praćenja stanja i kretanja u oblastima prostornog uređenja i građenja,
  • vršenje stručnih administrativnih poslova za određene komisije i druga radna tijela Općinskog vijeća i Općinskog načelnika,
  • vođenje evidencije u ratnim dejstvima oštećenih i uništenih stambenih objekata,
  • vođenje evidencije stambenog fonda, statusa stanova i evidenciju poslovnih prostorija i zgrada u vlasništvu Općine
  • vrši sve stručne i administrativne poslove iz oblasti stambene politike, otkup stanova, davanje alternativnog smještaja,
  • vrši nadzor nad održavanjem zajedničkih dijelova zgrada,
  • izdavanje u zakup stambenog fonda i poslovnih prostorija i zgrada, izdavanje u zakup javnih površina na privremeno korištenje,
  • vršenje i drugih upravnih i stručnih poslova propisanih zakonom i drugim propisima.

(2) U okviru Službe za urbanizam, prostorno uređenje, građenje i poslovno stambene poslove osnivaju se dvije unutrašnje organizacione jedinice i to:

  1. Odsjek za urbanizam, prostorno uređenje i građenje i
  2. Odsjek za poslovno – stambene poslove i javne površine.

(3) U Odsjeku za urbanizam, prostorno uređenje i građenje obavljaju se poslovi koji se odnose na:

  • provođenje utvrđene politike, izvršavanja i praćenje zakona, drugih propisa i općih akata iz oblasti prostornog uređenja, građenja,
  • izrada nacrta i prijedloga propisa i drugih akata koje donosi Općinsko vijeće i Općinski načelnik, nomotehnička obrada tih propisa, davanje mišljenja, prijedloga i sugestija kod izrade propisa i drugih akata, koje donose drugi nadležni organi,
  • vođenje prvostepenog upravnog postupka o pitanjima iz nadležnosti Službe u domenu izdavanja urbanističe saglasnosti, odobrenja za građenje, upotrebne dozvole,
  • izrada analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala za Općinsko vijeće i Općinskog načelnika,
  • prikupljanje i vršenje statističke obrade podataka o poslovima iz oblasti za koje je osnovana,
  • uspostavljanje, vođenje i ažuriranje propisanih evidencija iz djelokruga rada Službe,
  • izdavanje uvjerenja o činjenicama o kojima se vode službene evidencije i uvjerenja o činjenicama o kojima se ne vode službene evidencije,
  • učestvovanje u procesima strateškog planiranja, realizaciji strategije i planova implementacije, posebno kad je riječ o pripremi realizaciji projekata i programa koji su u skladu sa planom implementacije uključeni u godišnji plan rada službe te praćenje realizacije dodjeljenih projekata/programa,
  • predlaže izradu i provodi procedure usvajanja prostorno-planskih dokumenata,
  • vršenje stručnih poslova u pripremi i provođenju planskih akata (prostorni plan, urbanistički plan, regulacioni planovi, urbanistički projekti i planovi parcelacije),
  • vršenje analitičkog praćenja stanja i kretanja u oblastima prostornog uređenja i građenja,
  • vršenje stručnih administrativnih poslova za određene komisije i druga radna tijela Općinskog vijeća i Općinskog načelnika.

(4) U Odsjeku za poslovno – stambene poslove i javne površine obavljaju se poslovi koji se odnose na:

  • provođenje utvrđene politike, izvršavanje i praćenje zakona, drugih propisa i općih akata iz poslovno – stambene oblasti,
  • izrada nacrta i prijedloga propisa i drugih akata koje donosi Općinsko vijeće i Općinski načelnik, nomotehnička obrada tih propisa, davanje mišljenja, prijedloga i sugestija kod izrade propisa i drugih akata, koje donose drugi nadležni organi,
  • vođenje prvostepenog upravnog postupka o pitanjima iz nadležnosti Službe u domenu iz rješavanja u upravnim stvarima iz poslovno – stambene oblasti,
  • izrada analiza, izvještaja, informacija i drugih stručni i analitičkih materijala za Općinsko vijeće i Općinskog načelnika,
  • izdavanje uvjerenja o činjenicama o kojima se vode službene evidencije i uvjerenja o činjenicama o kojim se ne vode službene evidencije,
  • vođenje evidencije u ratnim dejstvima oštećenih i uništenih stambenih objekata,
  • vođenje evidencije stambenog fonda, statusa stanova i evidenciju poslovnih prostorija i zgrada u vlasništvu Općine,
  • vrši sve stručne i administrativne poslove iz oblasti stambene politike, otkup stanova, dodjela stambene jedinice i novčanih sredstava na ime alternativnog smještaja,
  • izdavanje u zakup stambenog fonda i poslovnih prostorija i zgrada, izdavanje u zakup javnih površina na privremeno korištenje,
  • vrši izbor i imenovanje pravne osobe kao prinudnog upravitelja,
  • vršenje drugih upravnih i stručnih poslova propisanih zakonom i drugim propisima.