Finansije, trezor i zajednički poslovi

Načelnik službe: Ermina Hrnčić dipl.ecc.

Telefon: +387 37 686 507

Fax:      +387 37 686 507

e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.

    

U okviru Općinske službe za   finansije, trezor i zajedničke poslove djeluju tri ( 3 ) unutrašnje organizacione jedinice:

  • Odsjek za budžet

Šef odsjeka: trenutno nepopunjeno

  • Odsjek za finansije i trezor

Šef odsjeka: trenutno nepopunjeno

  • Odsjek za zajedničke poslove

Šef odsjeka: Višnja Jolić

Telefon: +387 37 681 532

 Fax:     +387 37 681 532

e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.

Opis poslova i zadataka:

  •       izrada prednacrta, nacrta i prijedloga budžeta i rebalansa budžeta,
  • izrada prednacrta, nacrta i prijedloga normativnih akata vezanih za budžet i  

       izvršenje budžeta,

  • izrada analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala o    

izvršavanju     budžeta,

  • vođenje prvostepenog upravnog postupka, te postupka izdavanja uvjerenja o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija,
  • izrada za Općinsko vijeće, Općinskog načelnika i općinske službe odluka, zaključaka i naredbi vezanih za isplatu ili preraspodjelu budžetskih sredstava,
  • plaćanja i prenos sredstava sa transakcijskog računa ,
  • praćenje i izvještavanje nadležnih organa i službi o ostvarenim prihodima i rashodima po vrstama i korisnicima,
  • sistematično i ažurno evidentira sve budžetske transakcije u okviru prihoda i izdataka u glavnoj i pomoćnim knjigama trezora,
  • knjiži sve finansijske dokumente u glavnoj i pomoćnim knjigama trezora, te vodi i druge evidencije iz oblasti računovodstva, platnog prometa i blagajničkog poslovanja u trezoru,
  • popunjava obrasce periodičnih i godišnjih obračuna i priprema podatke za izradu budžeta uz pomoć trezora,
  • izrađuje tabelarne izvještaje i informacije za Općinsko vijeće i Općinskog načelnika i za više državne organe,
  • hronološki arhivira i čuva računovodstvenu dokumentaciju,
  • praćenje       realizacije ugovora o nabavci,
  • izdavanje       narudžbenice za nabavku kroz modul narudžbenica u trezoru,
  • izrada analiza, informacija, izvještaja i drugih materijala po pitanjima iz djelokruga rada,
  • obavljanje računovodstveno-materijalnih poslova za mjesne zajednice,
  • izrada       prednacrta, nacrta i prijedloga budžeta i rebalansa budžeta svih korisnika,
  • obavlja       trezorske poslove svih budžetskih korisnika,
  • izrada prednacrta, nacrta i prijedloga normativnih akata vezanih za budžet i izvršenje budžeta svih budžetskih korisnika,
  • izrada analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala o izvršavanju budžeta i oblasti finansija,
  • plaćanja i prenos sredstava sa Jedinstvenog trezorskog računa,
  • praćenje i izvještavanje nadležnih organa i službi o ostvarenim prihodima i rashodima po ekonomskoj, funkcionalnoj,organizacionoj i fondovskoj klasifikaciji
  • sistematično i ažurno evidentira sve budžetske transakcije u okviru prihoda i izdataka u glavnoj i pomoćnim knjigama,
  • knjiži sve finansijske dokumente u glavnoj i pomoćnim knjigama, te vodi i druge evidencije iz oblasti računovodstva, platnog prometa i blagajničkog poslovanja,
  • blagovremeno vrši zaključna knjiženja po periodičnim i završnom računu,
  • popunjava obrasce periodičnih i godišnjih obračuna i priprema podatke za izradu budžeta,
  • izrađuje tabelarne izvještaje i informacije za Općinsko vijeće i Općinskog načelnika i za više državne organe,
  • hronološki arhivira i čuva računovodstvenu dokumentaciju,
  • izrada propisa i normativnih akata koje donosi Općinsko vijeće i Općinski načelnik,
  • vrši obračun plaća i ostalih primanja,
  • vrši obračun       obustava, poreza i doprinosa,
  • obavlja poslove fakturisanja i likvidature,
  • obavljaju se stručno – operativni poslovi       pomoćne djelatnosti,
  • poslovi telefoniste,
  • poslovi snimatelja,
  • organizacija i prevoz putničkim motornim vozilima za službene potrebe,
  • održavanje i servisiranje službenih vozila,
  • tekuće i investiciono održavanje objekta – zgrade Općine i instalacija,
  • pripremanje i usluživanje toplih i hladnih napitaka,
  • održavanje čistoće u radnim i drugim prostorima Općine,
  • portirski       poslovi, zaštita objekta, imovine i lica,
  • izrada sigurnosne procjene i stanja zaštite objekta,
  • izrada informacija u oblasti sigurnosti i zaštite,
  • provjera i snimanje stanja objekata i okoline objekta,
  • planiranje, organizacija obuke i stručno osposobljavanje zaposlenika na poslovima zaštite imovine i lica,
  • planiranje i predlaganje nabavke potrebnih sredstava, opreme za potrebe unutrašnje zaštite,
  • fizička i tehnička zaštita objekta, imovine i ljudi,
  • vođenje propisanih evidencija,
  • uspostavljanje saradnje sa organima MUP-a., i drugim nadležnim organima,
  • drugi       poslovi iz djelokruga rada Odsjeka po nalogu Općinskog načelnika i Načelnika službe.

Vodostaj rijeke Sane

univeritetBIHAC

Karta grada

KartaMALA

Industrijska zona

Sejkovaca

RTV Sana | sanartv.ba

INFO menu

Općinski Načelnik

Faris Hasanbegovic
Načelnik općine
prof. Faris Hasanbegović

turistguidelogo

ecommerce

servis48

PROMOTIVNI VIDEO INVESTICIONI POTENCIJALI